Pentru programare suna la 0784 888 883 !
Cand scaner-ul multifunctionalelor Epson nu mai raspunde in urma unui update al Windows-ului 10, mai degrabă decât să-mi petrec prea mult timp, aș purta pur și simplu reinstala imprimanta / scanerul, solutie care funcționează întotdeauna, si care nu dureaza foarte mult:
1) Porniți imprimanta, deconectați cablul USB de la PC.
2) Accesați Setări> Aplicații> Aplicații și funcții (Settings>Apps>Apps and Features) pentru a găsi și a dezinstala software-ul imprimantei.
3) În continuare, faceți clic pe butonul Start, scrieti de la tastatura Command Prompt, dati clic dreapta pe rezultat si deschideti ca administrator.
Apoi scrieti comanda urmatoare in fereastra proaspat deschisa si apasati enter:
printui / s / t2
(Rețineți că există un spațiu înainte de fiecare slash).
4) Deschideți proprietățile serverului de imprimare, Scoateți driverele imprimantei pentru această imprimantă și pentru orice alte imprimante pe care nu le utilizați în prezent. Dacă primiți un mesaj despre accesul refuzat sau dacă imprimanta este în uz și nu găsiți driverul sau niciun program instalat care ar putea fi responsabil pentru acest lucru, puteți reporni calculatorul într-o pornire de diagnosticare și apoi utilizați comanda printui pentru a elimina pachetul de driver:
https: //www.isunshare.com/windows-10/enable-dia …
Trebuie să reporniți înapoi la modul normal înainte de a putea instala din nou imprimanta.
5) Acum tastați Control Panel (Panou de control) din Start Search (Căutare Start), deschideți CP, alegeți Icon View (Vizualizare Icon). În Panoul de control, deschideți Dispozitive și imprimante, faceți clic dreapta pe imprimantă pentru a șterge imprimanta și orice scaner sau fax cu același nume.
6) Reporniți PC-ul.
7) Accesați pagina de suport de la epson.com pentru a descărca cel mai recent driver al modelul imprimantei pentru care intampinati problema de mai sus. Descărcati și instalati driverul cu drepturi de administrator. Verificati daca exisa vre-un firmware mai nou decat cel al imprimantei si actualizati-l daca este cazul.
Acestea ar trebui sa rezolve problema dvs.